Isnin, 14 September 2015

LANGKAH MUDAH UNTUK CERAHKAN KULIT DENGAN VITAMIN C SHAKLEE

Nak cerah, nak licin, nak gebu, nak anjal. Semua nak kan ? Saya faham sebab saya pun wanita yang nak selalu cantik.
Apa ? Kulit saya ? Alhamdulillah saya berpuasa hati dengan nikmat Allah dan kesan produk Shaklee yang saya kagumi.
Produk untuk kulit cerah sebenarnya bukan rahsia. Semua orang dah tahu jawapannya vitamin C. Cuma rahsia yang ada ialah teknik pengambilan berkesannya. Tapi mintak maaf, saya hanya akan kongsi rahsia itu dengan puan yang membeli sahaja.
Tak apa, saya story dulu rahsia Vitamin C Shaklee yang gempak ni. Vitamin C Shaklee ada teknologi ‘ Sustained Release’. Shaklee adalah yang pertama dan pakar dalam teknologi ini.
Teknologi ini akan cerahkan kulit puan. Caranya ialah selepas makan vitamin C ni, ia akan dilepaskan 100mg pada setiap 1 jam selama 5 jam ke dalam darah. Sebab itulah dengan vitamin C shaklee, vitamin C ini akan kekal lama dalam darah.
cara cerahkan kulit dengan vitamin c shaklee
Vitamin C Shaklee berbeza dengan produk jenama lain yang tak dapat diserap oleh tubuh dan akan dibuang melalui perkumuhan. Rugi kan.
Fungsi-fungsi vitamin C Shaklee yang bantu puan cerahkan kulit adalah :
  • Meningkatkan penghasilan kolagen oleh kulit.
  • Memudarkan jerawat
  • Menguatkan imun kulit pada bakteria
  • Sebagai antioksidan yang kuat bagi melawan radikal bebas.
  • Menyekat pigmentasi dan jerawat
Tak payah nak cucuk- cucuk vitamin C. Dahlah sakit, mahal pulak tu. Bila anda ambil dengan tablet, vitamin C akan bantu untuk cantikkan semua tubuh terutama kulit. Jadi, bonus kan.
Saya akan kongi macam-macam teknik vitamin C untuk puan cantik. Jadi hubungi saya sekarang untuk cerahkan kulit puan.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177



COD:Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) Bangi, PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU



Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan
 setiap pembelian khas untuk anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan