Jumaat, 11 Disember 2015

Testimoni Set Kurus Shaklee

Pengguna Yang Berjaya Menurunkan Berat 

Dengan Alfalfa dan Lecitin Shaklee


alfalfa dan lecithin shaklee

Selalunya kita dengar ramai yang berhabisan duit untuk menurunkan berat badan. Menurunkan berat badan di puasat-pusat kecantikan memang mahal. Produk-produk pelangsingan yang terdapat di pasaran yang pelbagai jenis dan jenama mungkin ada juga yang murah. Banyakknya yang mahal kan.
Hari ni saya nak berkongsi dengan anda semua tentang alfalfa dan lecitin keluaran Shaklee yang boleh digunakan untuk menurunkan berat badan. Bagaimana alfalfa dan lecitin dapat membantu menurunkan berat badan?
alfalfa dan lecithin shaklee
Alfalfa dan Lecithin Shaklee
Alfalfa Shaklee diperbuat daripada tumbuhan yang bernama Meticago sativa. Tumbuhan ini kaya dengan klorofil, vitamin dan mineral. Alfalfa Shaklee merupakan satu formula yang dibangunkan oleh Dr Shaklee sejak tahun 1950-an lagi. Satu hidangan alfalfa mengandugi 300 mg kalsium yang bersamaan dengan segelas susu.
Alfalfa mempunyai kandungan fiber yang tinggi. Keadaan ini menyebabkan kita akan rasa kenyang dalam tempoh yang lama selepas mengambil alfalfa.Alfalfa juga membantu pergerakan usus. Keadaan ini membantu proses perkumuhan dan pembuangan. Alfalfa juga membantu proses detoksifikasi bahan-bahan yang tidak diperlukan oleh badan. Alfalfa memberi kesan pembersihan (cleansing effest).
Kandungan protein di dalam alfalfa adalah tinggi. Keadaan ini menyebabkan kita rasa bertenaga walaupun kurang mengambil makanan. Alfalfa kaya dengan pelbagai vitamin dan mineral seperti kalsium, fosforus, zat besi, magnesium dan bioflavanoids. Keadaan ini membolehkan kesihatan badan terpelihara walaupun dalam proses menurunkan berat badan.
Lecithin Shaklee pula adalah berasaskan kacang soya semulajadi Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan yang digunakan untuk kedua-dua produk ini.
Lecithin merupakan pengemulsi lemak yang bagus. Dengan kata lain, lecithin bertindak untuk memecahkan lemak. Selain itu lecithin mengandungi kolina yang menyokong kesihatan otak, hati, jantung dan sistem pembiakan.
Berikut adalah tetimonial pengguna yang menurunkan berat badan dengan mengamalkan alfalfa dan lecitin Shaklee. (Klik pada gambar untuk melihat imej yang lebih besar)
menurunkan berat badan dengan alfalfa dan lecitin Shaklee
Walaupun kita menggunakan produk supplement seperti alfalfa dan lecithin ini untuk menurunkan berat badan, ini tidak bermakna kita boleh makan apa saja tanpa had. Kalau input banyak output kurang, berat badan kita takkan ada perubahan dan mungkin juga akan bertambah. Selain itu terdapat beberapa punca yang menjadikan set kurus Shaklee tidak berkesan. Anda boleh membaca artikel ini untuk mengetahui kenapa Set Kurus Shaklee tidak berkesan menurunkan berat badan bagi sesetengah orang.
Pemakanan juga harus dijaga. Kurangkan pengambilan makanan bergoreng yang diketahui kandungan lemak dan kolesterolnya yang tinggi. Kurangkan juga kuantiti pengambilan makanan yang tinggi karbohidrat.
Jangan lupa juga untuk senaman bagi mempercepatkan proses penurunan berat badan. Senaman bukan saja boleh menurunkan berat badan tetapi juga dapat memastikan kergasan badan dan kecerdasan otak.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


♥ sms/whatsApp: 0199426177
Cod: Pulau Perhentian, terengganu, UKM bangi

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan