Ahad, 6 Disember 2015

TESTIMONI GEMPAK COLLAGEN SHAKLEE POWDER

Collagen adalah protein yang terdiri daripada asid amino yang khusus iaitu prolin, hidroxyprolin dan juga arginine yang di dalamnya merupakan adalah binaan struktur karbon, oksigen dan hidrogen. Badan manusia merangkumi hampir 30% protein yang terdiri daripada collagen yang didapati  hampir dalam kesemua anggota badan terutamanya di dalam tulang, tendon dan juga ligamen.


Shaklee Collagen Powder berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang kerap terdedah kepada sinaran matahari dan pencemaran alam sekeliling menjadi faktor collagen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula.
Kesannya kehilangan collagen pada kulit mengakibatkan kulit menjadi kendur berkedut, kuku juga mudah patah dan turut menyebabkan rambut semakin nipis dan tidak bermaya. Shaklee Collagen Powder mengandungi nutrisi penting untuk menyerlahkan kecantikan dalaman, kejelitaan wajah dan keanggunan anda :).
KEBAIKAN YANG SETERUSNYA BOLEH KLIK DISINI 
JOM  KITA TENGOK TESTIMONI GEMPAK PENGGUNA SHAKLEE COLLAGEN POWDER

 


 
Inilah sebahagian testimoni yang dapat dikumpulkan dari group customer. Alhamdulillah.. Semuanya berpuas hati. Tapi perlu diingat ye kawan2, semuanya dengan izin Allah jua.. :D



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan