Sabtu, 3 Oktober 2015

Vitamin Shaklee PERCUMA Bernilai Lebih RM500

Vitamin Shaklee PERCUMA Bernilai Lebih RM500 | Ada tak yang teruja tengok tajuk entry saya  kali ni? Kalau ada (mungkin saya perasan), si penerimanya mestilah lagi-lagi teruja. Siapa yang tak gembira, teruja, terharu bila menerima vitamin Shaklee PERCUMA bernilai lebih RM500.
Itulah yang saya dapat sebenarnya. Teruja nak berkongsi kegembiraan dan keseronokan menjadi ahli Shaklee. Balik je bercuti dari kampung raya haji ni, saya terus p ofis kolej kt ukm  la tanya barang shaklee ada sampai ke tidak. Sekotak besar tu dapat 5 Vitamin Shaklee percuma. Alhamdulillah.

Vitamin Shaklee Percuma ~ Rewards Up Bonanza

Baru-baru ini Shaklee telah mengumumkan Rewards Up Bonanza kepada ahli-ahli yang berdaftar sebelum Aug 2015. Ada beberapa syarat lain lagi untuk dipatuhi dan terdapat beberapa tangga hadiah, atau disebut BAND.
rewards up bonanza
  1. Zinc Complex bernilai RM33.75
  2. Zinc Complex & Vitalea bernilai RM122.50
  3. ESP & Lecithin bernilai RM202.50
  4. ESP, Vitamin C & Lecithin bernilai RM295
  5. ESP, Omega Guard, Peppermint Ginger Plus, Alfalfa Complex & B Complex bernilaiRM438.50
  6. ESP, GLA Complex, Omega Guard, Vitamin E Complex & Lecithin bernilai RM578.75
  7. ESP, GLA Complex, Omega Guard, Vitamin E Complex, Vitamin C & Vitalea Kanak-Kanak bernilai RM729.75

Vitamin Shaklee PERCUMA lebih RM500


Dan menjadi rezeki saya apabila berjaya merebut rewards up bonanza no 6.
Seronok sangat dapat vitamin Shaklee PERCUMA ini. tambah-tambah konsisten makan kan..
ESP sumber protein yang baik dan sangat sesuai untuk saya yang nak kulit cantik dan kekal bertenaga sepanjang hari, ibu menyusu yang sentiasa lapar dan kepenatan wajib ambil..anak pun dapat kesan baiknya..kulit anak pun makin cantik. Memang  Sumber protein yang berkualiti la.
GLA Complex nak maintain sistem badan yang teratur.  Owh, ini rahsia kulit lembap juga tau.
Omega Guard , asid lemak omega 3 kegemaran anak-anak untuk otak dan sistem respirotary yang baik. Kalau selsema pun cepat kering hingus mereka bila berikhtiar dengan Omega Guard. Pastu sangat sesuai untuk ibu hamil juga dan mereka yang nak turun berat badan  KURUSkan badan **ngeee** Baca lagi di sini  kebaikan omega 3.
Vitamin E memang bagus untuk kulit, antioksidan yang baik, serta bagus untuk jantung saya. Banyak lagi kebaikan vitamin E ni. Ehem, nak tau lebih lanjut kena PM saya tau
Vitamin C untuk imun yang baik dan kuat. Vitamin C juga sumber kolagen semulajadi untuk kulit, gusi, sendi yang sihat. siapa yang ada resdung dan alergik, jadi sangat-sangat sesuai amalkan Vitamin C setiap hari.
Vitalea Kanak-kanak multivitamin terbaik untuk anak-anak. Multivitamin yang seakan gula-gula ni memang sedap. Silap-silap saya  pun join sekali :)
Alhamdulillah.. tersangat-sangatlah gembira dengan hadiah ini. Terima kasih Shaklee.
Memang beruntung sangat-sangat untuk mereka yang dah bergelar ahli. Bukan hanya vitamin Shaklee PERCUMA ini sahaja yang dapat, macam-macam benefits dapat juga. Owh, yang tengah berlangsung sekarang ialah perjuangan untuk merebut tempat Percutian PECUMA ke Bangkok.
Anda makan Shaklee tapi masih belum berdaftar sebagai ahli? Sayangnya.. Jom buat pilihan bijak hari ini. Tambah-tambah pula masih berlangsung promosi percuma Vitalea.
Jom sertai kami!!

“Cara Dapat Keahlian Shaklee Percuma”

“ Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee”

“Kenapa Mesti Daftar Keahlian Shaklee”



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177
COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU dan UKM BANGI, SELANGOR

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan