Sabtu, 3 Oktober 2015

Pakej Percutian Ke Bangkok 4 Hari 3 Malam 2016 PERCUMA Untuk Anda


Nak bercuti ke Bangkok?… berapa agaknya kos untuk percutian ke Bangkok selama 4 hari 3 malam untuk seorang yer?… anggaran mungkin lebih kurang RM1,500 ke atas kan…
Nak kena ada bajet pulak kan?… tu belum kira bab urusan nak tempah tiket kapal terbang lah, nak tempah hotel lah… jenuh google cari hotel yang sesuai dengan bajet, nak fikir tentang transport masa kat Bangkok lagi, fikir kat mana nak makan… mesti nak tempat makan yang Halal, sedap & selesa… uisshhh… banyaknya benda nak kena uruskan sendiri… penatnyaaa…
Takde bajet sebanyak tu dan tak mau penat-penat planning untuk percutian yang diidamkan?… no worries sebab Shaklee nak bagi PAKEJ PERCUTIAN KE BANGKOK 4 HARI 3 MALAM PERCUMA!
Dah la PERCUMA, semua hal Shaklee yang uruskan tau.. kita tak payah semak-semak kepala fikir pun tentang urusan percutian tu. Ditanggung beres oleh Shaklee!
1
Serius… dan tawaran ini terbuka untuk semua hanya dengan cara mendaftar menjadi ahli & Pengedar Shaklee dan penuhi syarat-syarat kelayakan yang Shaklee tetapkan.
Ini adalah tawaran yang julung kalinya dibuat oleh Shaklee kepada mereka yang layak. Semua perbelanjaan untuk percutian ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee… yang dapat pergi ni nanti cuma perlu bawa diri jer. Layanan memang taraf 5 bintang la kalau percutian dengan Shaklee ni. Layanan VIP!
Mungkin ada yang dah biasa dengan percutian ke Bangkok… tapi tetap takkan sama dengan percutian yang kena keluar bajet sendiri dengan yang PERCUMA kan?… of course la percutian percuma lagi best sebab tak perlu fikir tentang bajet. Kita boleh lenggang mak limah jer. Kalau percutian yang sebelum-sebelum ni lah kan, luggage pun kita tak payah susah-susah fikir… tak nak seret kesana-kesini… semua Shaklee yang uruskan.. tau-tau jer luggage dah ada dalam bilik hotel… tau-tau jer dah ada dalam perut bas… tau-tau jer dah masuk dalam kargo..
Tak ke layanan VIP kalau sampai macam tu sekali?
Belum cukup excited?… nah!.. tonton video ni.. ambik feel Bangkok
Best kan?… so, sape rasa nak rebut peluang percutian ke Bangkok secara PERCUMA.. semua Shaklee tanggung, inilah masanya. Jangan fikir banyak-banyak, jangan berlengah lagi… masa tak menunggu kita.
Jadi, kepada yang belum menjadi ahli & pengedar Shaklee tu cepat-cepat daftar sekarang dan anda bakal selangkah merebut peluang PAKEJ PERCUTIAN KE BANGKOK 4 HARI 3 MALAM PERCUMA daripada Shaklee!


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177
COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU dan UKM BANGI, SELANGOR

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan