Ahad, 26 April 2015

BETUL KE GLA SHAKLEE PENYEBAB KANSER?


 

Alhamdulilah selepas kecoh isu GLA menyebabkan rahim bengkak oleh seorang Cikgu (oh ya, selepas ini saya gunakan sebagai PUAN.. sebab saya pun seorang cikgu. hehe) Isu ini telah diviralkan di facebook dan pada mulanya saya tidak mahu komen atau 'memperbesar-besarkan' isu. Tapi setelah mendapat feedback daripada pihak Shaklee, saya rasa perlu kongsikan bersama di blog saya ini. (hanya sebagai maklumat tambahan.hehe)



Saya sertakan printscreen 'bual-bicara' Puan Mary di facebook tentang tuduhan terhadap GLA Shaklee atau mungkin hanya sekadar luahan perasaan?









Begitulah rentetan perbualan Puan tersebut dengan 'doktor-doktor' yang tidak bertauliah.  Tetapi kita jangan lupa bahawa Shaklee amat mementingkan keselamatan produk yang di hasilkan. Dan Shaklee amat serius terhadap sebarang pertuduhan disebabkan produk Shaklee. Untuk menjawab semula pertuduhan tersebut dan menunjukan betapa seriusnya Shaklee, inilah jawapan Shaklee US (Boleh klik gambar utk ke sumber gambar asal).



https://www.facebook.com/shakleeproductsmalaysia/photos/a.712398415462951.1073741832.329057393797057/731265726909553/?type=1
surat dr Jamie McManus

Nampak tak, 70 million dos GLA COmplex diambil sblm ni tanpa ada isu berbangkit pun. Kesan kebaikan GLA memang terbaik sebab saya rasa sendiri sudah merasa #shakleeeffect daripada produk ini. (saya akan kongsikan di entry yang lain). GLA sudah menjadi salah satau perubatan alternatif bagi wanita di luar sana samada yang mempunyai masalah kesuburan, period atau kecantikan.


Shaklee adalah syarikat yang berintegriti tinggi. Punyai puluhan saintis, semua produk melepasi ujian demi ujian, kajian demi kajian & Shaklee juga ada publication tersendiri. Shaklee bertanggungjawab atas semua produk keluarannya. Jika berlaku sesuatu yg tidak diingini, anda semua termasuk saya bolehlah terus membuat report kepada Shaklee Malaysia dan mohon bantuan mereka (bukannya dengan memviralkannya di facebook. hehehe) Buktikan dengan fakta bahawa anda mendapat penyakit memang berpunca dari produk tersebut maka anda boleh menuntut hak anda. Anda boleh menyaman syarikat yang mengeluarkan produk tersebut tetapi jika ujian terbukti bahawa penyakit anda bukan berpunca dari produk tersebut pihak syarikat juga mempunyai hak untuk menyaman anda. Ikutlah saluran yang betul.

Oh ya, menurut Doktor Malinda (dalam tulisannya, anda boleh 'google' untuk penulisan penuh beliau) sehingga kini tiada seorang doktor atau saintis yang pasti apakah penyebab utama terjadinya uterine fibroid atau ovarian cyst. Jadi, kita tidak sepatutnya menunding jari mengatakan yang rahim anda bengkak berpunca dari sesuatu diet, produk mahupun apa-apa suplimen.

Doktor Malinda ada menyatakan 4 faktor utama rahim bengkak. Antaranya ialah:

1. HORMON ESTROGEN BERLEBIHAN
2. LAMBAKAN XENOESTROGEN DALAM BADAN
3. OBESITI
4. GENETIK







perkongsian facebook



TESTIMONI PENGGUNA
  

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177

COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan