Isnin, 28 Mac 2016

Promosi Awesome ESP Masih Sah!!!!BERBAKI 3 HARI LAGI PROMOSI AKAN BERAKHIR





Salam semua pembaca

PROMOSI ESP SHAKLEE DAH NAK HABIS..CEPAT2 GRAB..JANGAN MENANGIS BUCU KATIL PULAK..LEPAS PELUANG KEEMASAN NI

Sekejap je masa berlalu. Pejam celik hari ni dah 28 MAC 2016 kan. Kiranya dah tak sampai TIGA HARI lagi bulan MAC akan berakhir. Berakhirnya bulan MAC maksudnya berakhirlah jugak PROMOSI ESP. Promo yang sangat 'awesome', sampai tak menang tangan nak menguruskan pesanan. Rata-rata semua tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk mendapatkan stok ESP masing-masing. Maklum sajalah, bila promo je kita boleh jimat sampai beratus ringgit. Sapa tak nak kan. Bagi yang tak grab ESP Promo memang sangat-sangat RUGI!!!!




Apa yang boleh jika beli satu set terus ESP ni?? Meh sini nak cerita sikit.

1) Sudah tentu dapat penjimatan berganda jika beli dalam kuantiti yang banyak. Jika biasa RM156 satu canister, tapi bila promo ni harga jauh lebih murah. Untuk dapatkan harga terbaik ni, haruslah kena menepati terma dan syarat. Syaratnya ialah beli terus satu set..:)

2) Dapat satu canister PERCUMA. BELI 6 canister dapat 7 canister!! Dah jimat RM156

3) Bagi mereka yang belum register sebagai ahli, pembelian satu set ESP ini melayakkan mereka mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA. Dan kat sini, anda semua boleh jimat RM75(kos pendaftaran)

4) Juga boleh merasa 'cash bonus' untuk bulan berikutnya dengan setiap pembelian set ini. 'Cash bonus' bernilai RM36 gitu. hmmm, sapa nak bagi free kan??


Memang barbaloi la beli banyak terus. Agak-agak terfikir, nak buat apa lah ESP banyak-banyak ni?? Jangan risau jangan bimbang, selain untuk simpanan untuk kegunaan sendiri, kongsi la dengan kawan ke dengan family ke. Lagipun ESP ni lambat expirednya. DECEMBER 2017 baru expired. So, takde masalah untuk simpan satu set tu..tak sampai setahun pon habis.

Siapa yang wajib ada stok ESP ni?

Saya syorkan bagi pengguna tegar ESP, anda mesti grab peluang ni. Jika sebelum ni angkut satu cannister sebulan, apa kata bulan ni angkat terus satu set. Selain jimat, anda dah tak perlu risau akan kehabisan stok yang akan berlaku bila-bila masa sahaja. ESP kan hot, stok sentiasa habis tau!!

Ibu menyusu jugak disyorkan grab peluang ni. Ibu menyusu memang setiap hari ambik ESP, so sangat berbaloi ambik satu set, buat stok. Barulah susu anda berkualiti, anak pon tak meragam bila hisap. Susu yang pekat, berkualiti membuatkan si manja cepat kenyang. 


ESP sudah semestinya produk yang paling HOT, FAMOUS, POPULAR dan BEST SELLING di antara berpuluh produk keluaran Shaklee. Kebanyakkan mereka yang dah mencuba ESP mesti akan beli lagi termasuk saya. Walaupun rasanya ada setengah pengguna boleh terima dan ada yang tak berapa nak suka tetapi mereka tetap akan beli. Tentang harga pula mereka tak kisah. Sebabnya mereka dapat rasa dan lihat sendiri perbezaan yang mereka inginkan selepas mengamalkan ESP.

Jom ramai-ramai kita serbu Shaklee. Dapatkan ESP hari ini. Bagi anda yang ingin mendapatkan ESP tu, jangan ambil masa terlalu lama untuk berfkir ye.






ESP kegemaranku..
Respon Pengguna Tentang ESP

Masih tak percaya ker dengan kisah ESP yang orang lain dok canang cakap best? Apa kata anda tengok respon pengguna tentang minuman ESP Shaklee. Kebanyakan mereka ni lepas dah rasa manfaat Shaklee terus daftar jadi ahli Shaklee. Hehe..

ESP untuk ibu menyusu

ESP untuk diet

ESP untuk alahan semasa awal mengandung
ESP boleh buat masker muka

ESP untuk tenaga, cantik, hilangkan strechmark perut

ESP memekatkan susu badan




ESP untuk tenaga dan kecantikan

Respon yang terakhir adalah paling istimewa bagi saya. Perkongsian ikhlas dari blogger Aiza tentang ahli keluarga dia yang mengamalkan vitamin Shaklee dan juga ESP. Terima kasih Aiza kerana sudi berkongsi pengalaman.

Bagi mereka yang belum lagi mencuba ESP, bulan March ni adalah waktu yang terbaik untuk rasakan manfaat ESP. Ada banyak sebab kenapa anda patut cuba ESP. Nanti saya ceritakan dalam entri yang lain. Untuk sekarang ni, saya bagi 3 sebab UTAMA kenapa anda patut beli ESP pada bulan nie:-

1. Beli 6 tong ESP, dapat percuma 1 tong ESP (Jimat RM156)

2. Beli 6 tong ESP, dapat percuma Ahli Shaklee (Jimat RM 65)

3. Beli 6 tong ESP, dapat cash back sebanyak RM 36++

Menarik kan? Tapi tak kan sorang jer nak beli sampai 6 tong ESP. Banyak tu… Ops, jangan risau. Anda boleh berpakat dengan adik beradik, kawan-kawan kolej, kawan-kawan pejabat, sepupu, dua pupu, saudara mara dan sesiapa sahaja termasuk bos anda kalau dia berminat. Bila dah cukup geng untuk beli, boleh hubungi saya untuk beli. Hehe..

.Hubungi saya dengan kadar segera. Ingat!!! bila-bila masa je HQ akan announce stok habis. Jangan dah habis baru nak cari...

Bagaimana nak dapatkan ESP ni??
Boeh hubungi saya, pengedar sah shaklee anda. Penghantaran /COD sekitar Pulau PERHENTIAN & UKM BANGI   dan penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia

Pada sesiapa yang berminat boleh cepat-cepat hubungi saya. Boleh Call/Whastapp di talian 0199426177.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


♥ sms/whatsApp: 0199426177

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Disclaimer:
* Segala kenyataan di dalam blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan