Rabu, 2 Mac 2016

PENAPIS AIR SHAKLEE- GET CLEAN WATER FILTER TERBAIK SHAKLEE JIMAT DAN MURAH





WATER FILTER SHAKLEE TERBAIK











JUG PENAPIS AIR SHAKLEE TERBAIK - Water Pitcher SHAKLEE


Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jug air yang lain, Get Clean®Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%. Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

PERBEZAAN AIR DITAPIS DAN BELUM DITAPIS..MANA SATU LEBIH SELAMAT?



Lihat perbezaannya : Sebelah kanan adalah air yang belum ditapis, manakala sebelah kiri air yang telah ditapis menggunakan Jug Water Pitcher Shaklee...jadinya mana satu pilihan anda!!!

WATER FILTER SHAKLEE
Jug Water Filter yang portable, jimat dan memelihara alam sekitar.


Memperkenalkan Water Pitcher Shaklee yang sangat canggih kerana anda tidak perlu bersusah payah dan bimbang lagi keadaan air dimana anda berada sama ada bercuti, balik kampong, berkelah atau dimana sahaja anda berada.Tambahan lagi mana yang ada anak kecil tak perlu risau untuk membancuh susu anak kecilnya kerana adanya Water Pitcher Shaklee yang dapat membantu untuk dapatkan air yang bersih dan enak.


Apa yang uniknya, kita boleh letak dimana sahaja.. atas meja makan atau dekat dengan dapur, ringan dan senang dibawa kemana sahaja. Ada penunjuk aras yang menandakan bila waktu kita perlu tukar filter baru tanpa perlu kita risau akannya. Boleh diisi dalam kuantiti sebanyak 303L (80 gelen) air pada satu-satu masa. Jadinya jimat dan mudah.




SELAMAT : “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain, Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mudah terkandung didalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association (WQA) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


MESRA ALAM : Memelihara alam sekitar Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jug air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.


HANDAL : Lebih banyak air bersih pada setiap masa Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air berbahaya kepada kesihatan anda.


PILIHAN BIJAK : Menjimatkan Kos Rakyat Malaysia, banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter sahaja, Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menendakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.
Pilihan Bijak!


§ Hanya beberapa sen bagi seliter air
§ Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
§ Jag Air bermeter automatic pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras – tidak memerlukan kuasa elektrik
§ Ringan dan mudah dibawa kemana sahaja
§ Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak

§ Harga Berbaloi-baloi kurang daripada berbanding beribu RM harga filter yang perlu diinstall dirumah malah lebih jimat masa dan tenaga untuk uruskannya.


Perbandingan Dengan Jenama Lain.



Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama





Pelbagai persoalan diajukan untuk kepastian JUG WATER FILTER SHAKLEE ini,



Satu SET JUG WATER FILTER SHAKLEE mengandungi 3 filter, 1 unit housing kit, dan 1 unit pitcher dimana didatangkan untuk pertama kali pembelian, setelah digunakan hanya tukarkan sahaja filter yang diberi secara PERCUMA untuk tahun pertama, pembelian filter yang baru boleh dibuat dengan saya






JUG WATER FILTER SHAKLEE sangat special berbanding yang lain kerana jug dipasang meter automatik penunjuk masa dan jumlah air untuk gantian yang baru, tak perlu risau untuk lupa atau terlupa kerana sentiasa nampak walaupon diletakkan dimana sahaja. Lebih mudah dan jimat masa.






TIDAK PERLU, kerana ia adalah JUG serba boleh, praktikal, mudah dan senang digunakan semudah ABC. JUG WATER FILTER SHAKLEE mudah kerana hanya tadah sahaja air dari paip, letakkan atas meja dan boleh terus guna. Semudah ABC kan?
Jom Tengok Testimoni....




Ramai dah yang mencuba dan berpuas hati dengan kualiti air yang di hasilkan. Dan berkesan sangat utk menapis air kotor tanpa elektrik dan tenaga. Sangat sesuai untuk ibu-ibu dalam pantang balik kampong, untuk pergi bercuti dan berkelah, juga sesuai dijadikan hadiah kepada pasangan yang baru berkahwin.



Yang penting, ianya dari syarikat pengeluar yg memang yakin dah established 50 tahun lamanya.

UJI KAJI AIR BERTAPIS DENGAN AIR DI SEBUAH SYARIKAT DI SELANGOR






<<<<<<<<<<<<<<<<<< TESTIMONI >>>>>>>>>>>>>>>










Sama sekali tidak perlu penggunaan elektrik, kerana JUG WATER FILTER SHAKLEE hanya sebuah JUG yang unik dan berkualiti menjamin kepuasan yang menggunakannya, air sedap dan bersih setanding dengan jenama lain, paling penting ianya berbaloi untuk setiap wang yang dikeluarkan. JIMAT ELEKTRIK dan JIMAT WANG




Satu SET WATER FILTER SHAKLEE adalah RM460.00WM / RM483.00EM.



6) Bagaimana nak dapatkan Harga Set WATER FILTER SHAKLEE yang lebih JIMAT DAN MURAH?


Hubungi  Asmaa  0199426177 (SMS / WHATSAPP) inshaaALLAH pasti dapat super Jimat dan Murah.



Jadi apa tunggu lagi.. milikilah GET CLEAN WATER FILTER TERBAIK SHAKLEE JIMAT DAN MURAH, Jug Water Filter yang portable, jimat dan memelihara alam sekitar.


Beli dan hadiahkan kepada mak ayah dikampong atau kegunaan sendiri untuk pergi bercuti atau dimana sahaja. Selamat Dan Berkesan.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177
COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU & UKM BANGI
Pengeposan ke SELURUH MALAYSIA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan