Rabu, 13 Januari 2016

SET JERAGAT SHAKLEE : PREMIUM SET



Assalamulaikum semua..


Hujan2 ni terpanggil untuk share topik kegemaran wanita seluruh dunia, semestinya tentang JEGARAT!

Image result for set jeragat shaklee
Saya selalu pergi buat facial, rata2 semua beautician cakap punca utama jeragat adalah dari sinar UV. Kita tak pakai sunblock, kita kekurangan kolagen, kita kekurangan vita C, dan masalah kulit kering!

Jadi apa yang anda perlu buat?
Cuci muka takkan jadikan jeragat tu tertanggal ye sayang.

So langkahnya adalah dapat kan SET JERAGAT PREMIUM ini.


Image result for set jeragat shaklee
Langkah 1 : NUTRIWHITE ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION

Pakai ini sebagai sunblock anda setiap hari. Dont worry sebab skincare ni sangat2 selamat, tidak menghakis, tiada paraben dan chemical berbahaya. So natural dan sangat sesuai untuk kulit asia mcm kita.



Langkah 2 :  SUSTAINED RELEASED VITAMIN C

Tadi saya ada sebut kan punca jeragat adalah kerana kulit kering dan terdedah sinar UV. So fungsi Vitamin C disini adalah melindungi kulit dari serangan sinar UV dan membantu pembentukan kolagen semulajadi pada kulit. Bila kolagen terbentuk, kulit pon tak kering, maka jeragat pon tak timbul.

Lagi best lagi, Sustained Released Vita C Plus Shaklee ni membekalkan vitamin C untuk kita SETIAP JAM selama 5 jam! So nampak tak bagaimana hebatnya vita C ni melindungi anda sepanjang hari? Dalam tempoh ini lah proses hilangkan jeragat akan berlaku kerana proses pemulihan yang aktif.

Pengambilan Vita C secara berterusan jugak mampu mencerahkan kulit, maka jeragat jugak akan semakin pudar dan hilang! :)




Langkah 3 : COQ HEALTH PLUS

Ini adalah langkah untuk menghalang sinar UV dan pulih dengan LEBIH CEPAT!
Bila kita terdedah pada matahari, semestinya kulit akan jadi SUNBURN. Sunburn ni lah akan jadikan jeragat makin kronik, iaitu jeragat kasar!

Sinar UV ni akan merosakkan kulit dan menghasilkan kulit mati. Then kulit mati akan membentuk bintik hitam yang semakin banyak!

So, Co-enzym Q10 dalam COQ ni akan menghalang kesan kerosakan pada kulit dengan meningkatkan penghantaran oksigen pada wajah. 

Ini akan meningkatkan kadar pemulihan, proses rejuvenasi malah menghasilkan kolagen. Ia akan menjadikan kulit berjeragat lebih cerah dan jeragat makin hilang.




Langkah 4 : VITAMIN E COMPLEX

Yes, vitamin E sangat terkenal untuk merawat pelbagai masalah kulit termasuk jeragat kerana kandungan antioksidan yang sangat tinggi!

Hanya 1 softgel vita E plus sehari mampu mengurangkan bintik jeragat dan menghalang penuaan wajah.

Cara paling berkesan selain makan, anda boleh jadikannya sebagai masker.

- gunting kapsul dan ambil minyak vitamin E ini kemudian sapu pada kawasan jeragat.

InsyaAllah, proses hilangkan jeragat akan lebih pantas. JIMAT DAN BERKESAN! :)





Langkah Optional : Shaklee Collagen Powder.

Untuk mereka yang punya budget lebih , langkah ini paling pantas dalam mendapatkan hasil yang tiptop. Sebabnya, kulit anda mendapat sumber kolagen secara terus. Daya elastik kolagen shaklee memang akan memberi kesan dalam masa yang singkat.
Image result for set jeragat shaklee


BERAPA LAMA KESANNYA?

Ok, actually bergantung pada tahap seriusnya jeragat anda. Kalau jeragat baru, boleh hilang seawal 2-4 minggu. InsyaAllah.

Apa yang penting untuk mendapatkan hasil adalah pengambilan secara berterusan. Jangan stop2 tukar2 produk. Macam tu memang susah nak nampak kesan. :D

InshaAllah SET PREMIUM ni beri kesan terbaik buat anda di samping menjaga kesihatan organ. :)



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177


COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU &UKM Bangi, Selangor serta pengeposan ke seluruh MALAYSIA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan