Rabu, 13 Januari 2016

RAHSIA VIVIX SHAKLEE MERAWAT PARUT DAN MASALAH KULIT

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Begini ceritanya.
Seorang pelanggan, berumur lingkungan 30-an mula mengambil Vivix sebagai supplemen hariannya untuk kekal BERTENAGA dan AWET MUDA.
Apabila follow-up selepas 4 hari, beliau memberitahu bahawa badannya telah melalui prosesdetox untuk membuang toksin dan dalam tempoh tersebut juga merasakan beberapa simptom krisis penyembuhan. Tetapi ianya telah berlalu dan beliau merasakan BADAN RINGAN berbanding kebiasaanya. Dua minggu kemudian, beliau memberitahu bahawa terkejut melihat PARUT-PARUT DI KAKI MULAI HILANG!
TestiVivix2
TestiVivix
Sebenarnya, bukan itu sahaja feedback yang saya terima, malah ibu mertua saya yang berumur 74 tahun juga mengamalkan Vivix di bulan Ramadhan yang lepas berkongsi pengalamannya bahawa selepas 5 hari merasakan badan BERTENAGA untuk melakukan kerja-kerja rumah hinggakan BOLEH MENCANGKUL TANAH di halaman rumah. Bagi saya ini adalah suatu perkara yang sangat menggembirakan hati. Sebab itu saya suka mengesyorkan pada anak-anak yang mahu membantu kedua ibu bapa yang telah berumur untuk menghadiahkan Vivix bagi membantu meningkatkan tahap kesihatan mereka.
Di dalam satu kes lain, seorang lelaki melakukan proses detox selama 14 hari dengan Vivix untuk membantu merawat masalah KULIT MUKA BERPARUT. Dan hasilnya…
WAJAH YANG CERAH & LICIN bak porcelain selepas DUA MINGGU! 
TestiVivix3
Nak tahu tak, beberapa selebriti Malaysia yang terkemuka juga mengamalkan Vivix sebagai supplemen harian mereka seperti Rita Rudaini & Ayu Raudhah.  




Siapa sebenarnya Vivix? Mengapa begitu mudah membuatkan orang jatuh cinta kepadanya?
Image result for vivix untuk parut
InshaAllah dalam entri seterusnya saya ingin berkongsi info tentang Vivix serta bagaimana Vivix dapat membantu memperbaiki taraf kesihatan kita semua sehingga ke peringkat selular DNA.
Jika anda berminat untuk mendapatkan Vivix atau mana-mana vitamin semulajadi keluaran Shaklee, hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang produk dan harga, serta KONSULTASI PERCUMA dan berterusan.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177

COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU &UKM Bangi, Selangor serta pengeposan ke seluruh MALAYSIA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan