Selasa, 12 Januari 2016

RAHSIA AWET MUDA AYU RAUDHAH-VIVIX SHAKLEE

Umum tahu antara selebriti yang hot dan cantik di Malaysia sekarang ini adalah si cantik manis, Ayu Raudhah. Ayu Raudhah adalah isteri kepada pemain bola sepak Malaysia iaitu Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak dan adik kepada Rozita Che Wan. Dalam meniti usia 29 tahun dan sudah mempunyai cahaya mata, Ayu Raudhah kelihatan kekal awet muda dan cantik seperti anak dara. Sudah pasti sebagai seorang ‘public figure’ tentulah ramai yang perasan tentang kecantikan dan keayuan pelakon cantik-manis ini. Justeru, ramai yang tertanya-tanya apakah petua untuk kekal awet muda dan cantik macam Ayu Raudhah?
AYU RAUDHAH
AYU RAUDHAH
Baru-baru ini, Ayu Raudhah ada meluangkan masa untuk ditemuramah oleh salah sebuah akhbar tabloid di Malaysia ini tentang kehidupan peribadinya. Pelbagai soalan diutarakan kepada beliau. Wartawan yang menemuramah Ayu Raudhah juga tidak melepaskan peluang untuk bertanya soalan cepu emas kepada beliau. Apakah sebenarnya amalan atau petua yang diamalkan oleh Ayu Raudhah ‘maintain’ awet muda dan cantik. Ayu Raudhah berbesar hati untuk berkongsi petua dengan para peminatnya.

Petua Awet Muda Dan Cantik

Menurutnya Ayu Raudhah, beliau seorang yang sangat menjaga pemakanan. Terutamanya dalam hal-hal yang berkaitan dengan pengambilan nasi (karbohidrat). Beliau secara konsisten mendisiplinkan diri untuk tidak mengambil nasi secara berlebihan kerana menurutnya beliau seorang yang mudah naik badan jika tidak dijaga dengan teliti. Oleh sebab itulah, dia cenderung untuk mengambil nasi dalam kuantiti yang tidak berlebihan.
Selain itu, ibu muda dengan berat lebih kurang 49 kilogram ini juga sentiasa mendisiplinkan diri dengan mengamalkan senaman bangkit tubi secara konsisten sebanyak 50 kali sebelum tidur. Tujuan senaman bangkit tubi ini adalah untuk mengekalkan bentuk tubuh dan memastikan tubuh sentiasa cergas dengan membakar kalori yang berlebihan dalam badan.
Uniknya, apabila ditanya tentang petua awet mudanya, dia juga berkongsi rahsia tentang suplemen tambahan yang diambilnya supaya beliau kekal cantik dan kelihatan muda.
“Selain dari mengawal pemakanan, saya juga turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap Shaklee” ujarnya ringkas.

Sirap Shaklee Atau Sebenarnya Vivix Shaklee

VIVIX SHAKLEE
Tentu ramai peminat-peminat di luar sana yang tertanya-tanya dan tak kurang juga yang mencari jawapan di Google apakah yang dimaksudkan oleh Ayu Raudhah sebagai Sirap Shaklee itu?
Sebenarnya sirap Shaklee yang dimaksudkan oleh Ayu Raudhah itu adalah suplemen kesihatan Shaklee yang dikenali sebagai Vivix Shaklee. Bagi pengedar-pengedar Shaklee, Vivix Shaklee ini dikenali sebagai “Tonik Ajaib” yang membantu mempertingkatkan kesihatan tubuh secara keseluruhan.
Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Isi kandungannya adalah hasil campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi dan “Purple Carrot” yang megandungi kandungan polifenol yang tinggi. Polifenol adalah sebatian tanaman yang mempunyai ramuan yang kaya dengan antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Vivix bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA sekaligus mengembalikan keremajaan kepada tubuh dan anda akan terasa muda 20 tahun dari usia!


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:




♥ sms/whatsApp: 0199426177

COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU &UKM Bangi, Selangor serta pengeposan ke seluruh MALAYSIA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan