Ahad, 3 April 2016

PROMOSI APRIL 2016- SATU ORANG 1 BOTOL VITAMIN C SHAKLEE

Kelebihan Vitamin C Shaklee Sebagai Vitamin Harian

kelebihan vitamin c


Assalamualaikum.

Terdapat banyak lambakan suplemen vitamin C dalam pasaran. Tetapi, jenama vitamin C manakah yang terbaik? Bagi saya, sudah tentulah vitamin C Shaklee yang terbaik. Kita perlu bijak memilih produk yang hendak digunakan. Kalau tersalah pilih, boleh dapat kesan buruk seperti yang dialami oleh Cikpuan di dalam video ini:

Kelebihan Vitamin C Shaklee

Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.







Selain itu, satu biji Vita-C ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.

Di bawah ini saya senaraikan sebab-sebab untuk kita jadikan vitamin C ini sebagai rutin harian:
-Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
-Tubuh kita akan kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.
-Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
-Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
-Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.

Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu memberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan. Ini kerana ianya:
-Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
-Mencerahkan kulit.
-Melambatkan proses penuaan.
-Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.

Selain dari sudut kecantikan. vitamin C Shaklee juga bagus untuk:
-Meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
-Mengatasi masalah gusi berdarah.

Menarik kan vitamin C Shaklee ini? Hah apalagi, marilah dapatkan sebotol. Sebotol ada 180biji, dan tahan untuk kegunaan enam bulan.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


♥ sms/whatsApp: 0199426177

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan