Ahad, 15 November 2015

Set Shaklee untuk penawar Gastrik

“Segala punca penyakit datangnya dari perut”…Rawatilah perut sebelum terlambat. Jangan pandang ringan pada gastrik… Nampak common kan? tapi tahukah anda akibat gastrik yang tidak dirawat? Gastrik yang tidak dirawat boleh menyebabkan penyakit yang lebih serius iaitu ulser perut/ pendarahan pada perut. Pendarahan tersebut berpunca daripada asid yang menghakis usus perut dan terkena pada saluran darah. Itulah yang menyebabkan pedih perut. Pada peringkat awal, pesakit hanya diberi ubat untuk meneutralkan asid dalam perut. Tapi tahukah anda meneutralkan asid sahaja tak cukup? Gastrik masih boleh datang semula bila keasidan dalam perut bertambah. Dan pesakit yang beberapa kali terkena gastrik akan merasakan bahawa sakit semakin bertambah. Ini kerana luka dinding usus yang lama masih belum pulih, tapi asid yang baru datang menghakis.
Jadi, cmana nak buat ni? Kita perlukan betulkan semula dinding usus. Pulihkan semula dengan pembentukan sel kulit yang baru untuk menggantikan sel dinding usus perut yang lama. Ini boleh dilakukan dengan RAWATAN secara perlahan tetapi berkesan iaitu dengan SHAKLEE SET GASTRIK:

APA FUNGSI SET GASTRIK SHAKLEE?

① ESP
Komponen paling penting dalam gastrik iaitu seumber protein yang tinggi untuk pembentukan sel-sel kulit dan dinding usus yang baru untuk meulihkan semula dinding usus yang telah terhakis akibat gastrik. Elakkan pendarahan usus dari berlaku. memelihara ketebalan sel-sel kulit dalaman. Ia juga mempunyai sifat ALKALI yang tinggi yang boleh membantu meneutralkan asid hidrokolik dalam badan. Selain memmperbaiki sel dalaman untuk elak gastrik, ia juga membantu memulihkan sel kulit luaran supaya tampil lebih cantik, berseri.
② OSTEMATRIX
Ostematrix mengandungi Magnesium dan Vitamin D yang sangat tinggi dan mudah diserap. Ia berkepentingan dalam meneutralkan asid yang telah menembusi esphagus dalam perut yang menyebabkan pedih ulu hati. ia juga merupakan kalsium yang mudah diserap oleh badan. Kurangnya kalsium menjadi penyebab utama serangan gastrik. Tak caya? cuba tanya mereka yang sering terkena gastrik ni suka minum susu tak? Berapa kerap minum susu atau ambil makanan yang bersumberkan kalsium. Pasti kurang kan..
③ PEPPERMINT-GINGER PLUS
Peppermint-ginger plus ni adalah pudina segar yang juga mengandungi halia yang hanya ditanam secara organik di negara beriklim sejuk. ia berfungsi untuk mengeluarkan angin dalam perut dan mengurangkan asid berlebihan daripada memenuhi ruang dinding perut. Angin inilah yang membuatkan kita sering muntah kalau terkena agstrik yang teruk. Angin terdapat dalam setiap badan individu, cuma kuantitinya samaada banyak atau sedikit berbeza dari seorang ke seorang yang lain. Angin juga kekal di dalam perut kerana tingginya asid di dalam perut kita. Bahaya angin adalah kerana ia boleh menyebabkan gas yang boleh menekan urat saraf. Saraf ini begitu dekat dengan jantung dan paru-paru. Jika tidak dirawati, komplikasi lain yang melibatkan jantung dan paru-paru boleh berlaku dan berlakulah simptom seperti sesak nafas dsb.
=======================================================================

TESTIMONI SET GASTRIK SHAKLEE

testimoni set gastrik 1

testimoni gastrik 2testimoni gastrik 1
Semoga info ini bermanfaat untuk anda. Kosnya pun amat berbaloi sebab setiap botol boleh tahan sehingga 2 bulan. 

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan