Ahad, 1 November 2015

PROMOSI SHAKLEE NOVEMBER 2015



Assalamualaikum semua pembaca blog Empayar Asmaa Salleh..harap semua pembaca sihat2 ,ceria selalu..

Bulan november 2015 kembali dengan lebih hebat promosi shaklee tawarkan..yang paling ramai orang suka adalah set cantik..semua orang nak cantik..so bulan ni peluang u all semua grab set cantik pada penjimatan yang berganda-ganda.



PROMOSI BELI 2 BOTOL VITAMIN C DISKAUN 5%



BELI 6 BOTOL VITAMIN C PERCUMA 1 BOTOL..DAPAT 7 BOTOL VITAMIN C


BELI 3 VITAMIN VITALEA FOR CHILDREN PERCUMA 1 BOTOL..DAPAT 4 BOTOL
BESTNYA PROMOSI SHAKLEE BULAN NOVEMBER 2015

*SET YES PRANATAL
*SET YES POSTNATAL
*SET YES SLIMMING
*SET YES VIVIX
*SUSTAINED RELEASED VITA C PLUS TWIN PACK
*SUSTAINED RELEASED VITA C PLUS BUY 7 @ 6
*VITALEA FOR CHILDREN BUY 4 @ 3




Taraaaa…. PROMOSI Vitamin C Sustained Release Shaklee telah muncul kembali. Satu tablet bersamaan dengan makan 7 biji Sunkist! Haaaaaaa power kannnn Vitamin C Sustained Release Shaklee ni.



Ujian klinikal telah pun membuktikan Vitamin C Sustained Release Shaklee dalam 2 tablet Vitamin C Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. 



Dan ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. Nak tahu perinciannnya boleh klik kebaikan Vitamin C Sustained Release Shaklee.

Jadi, sesiapa yang selalu kena selsema, demam dan batuk tu eloklah amalkan ambil Vitamin C Shaklee. Lagipun tubuh badan manusia tidak dapat menghasilkan Vitamin C. Tambahan pula Vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Dan anda tak perlu risau sebab Vitamin C tidak memberi kesan toksik. Paling best, Vitamin C Sustained Release Shaklee ni sesuai diambil oleh mereka yang ada penyakit gastrik.



Oh ye!! Ada TIPS EKSLUSIF yang boleh melegakan demam, selsema & batuk akan saya kongsikan jika anda membuat pembelian melalui saya :). Untuk pembelian cepat dan pantas boleh WASAP TERUS KE NO SAYA 0199426177

Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee

Ok, jemput baca testimoni mereka yang telah mencuba Vitamin C Sustained Release Shaklee yang hebat ni ye.

Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 1



~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 2



~ Testimoni Vitamin C Sustained Release Shaklee # 3



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177

COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU & UKM BANGI SERTA PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan