Ahad, 1 April 2018

KELEBIHAN DAFTAR AHLI SHAKLEE BERSAMA SAYA

Dalam keadaan ekonomi tak stabil. Ramai yang mencari side income sebagai duit untuk menampung kos sara hidup. Jika anda dah berkahwin ditambah pula mempunyai cahaya mata, anda tentu dapat rasakan betapa struggle untuk menampung kos sara hidup. 

 

FAEDAH & KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE : 

Bagi memudahkan pemahaman anda, saya telah menyediakan FAQ (soalan & jawapan yang sering ditanya) oleh bakal ahli Shaklee mengenai faedah keahlian Shaklee ini.

SOALAN 1 : Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee? Nak mendaftar ahli Shaklee sangatlah mudah, anda ada pilihan untuk menjadi ahli iaitu :

Keahlian Shaklee Berbayar :
Anda perlu membayar sebanyak RM69 + RM10 (kos pos Semenanjung Malaysia) atau RM20 (kos pos Sabah/Sarawak/Labuan) bagi menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi katalog, panduan produk dan manual perniagaan. 

Keahlian Shaklee Percuma :
Untuk mendapat keahlian Shaklee percuma, anda boleh membuat pembelian bersamaan atau lebih 200 UV points dalam Satu Resit (pembelian dianggar dalam lingkungan RM700 LEBIH). Penjimatan melebihi RM100.00. 

Nak mudah boleh saja hubungi saya (Asmaa) untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID (1103360) saya, Asmaa' Binti Mohamad Salleh  sebagai Sponsor. Sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk mendaftar anda tidak akan dikenakan kos pos.

SOALAN 2 : Perlu perbaharui keahlian setiap tahun?
Perlu. RM30 SETAHUN. namun shaklee akan mulangkan kembali rm30 tersebut dalam bentuk baucer yang boleh ditebus untuk pembelian supplemen shaklee. Kiranya keahlian adalah percuma sebab ia akan dipulangkan kembali. Pembaharuan adalah untuk memastikan keaktifan keahlian. 
Pendaftaran anda adalah sekali sahaja. 

SOALAN 3 : Wajib ke membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu untuk mendapatkan tawaran HEBAT yang shaklee tawarkan.

Tapi kalau cuma makan sendiri, just share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase. Cuma gunakan produk, atau kongsi dengan kawan-kawan dan saudara-mara saja. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga AHLI. 

SOALAN 4 : Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan ID sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya, pengedar sah Shaklee dengan nombor ID 1103360 sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan saya dan team yang hebat dalam bisnes Shaklee.

SOALAN 5 : Apa kelebihan / faedah menjadi ahli Shaklee?
Bila sudah menjadi ahli. maka anda dapat enjoy belian pada harga ahli untuk seumur hidup dan menyertai dengan Team Asmaa untuk bimbingan. Dengan menyertai team kami, maka faedah lebih banyak yang akan anda dapat, yang mungkin tidak terdapat daripada mana-mana team lain.

@ Faedah ahli shaklee 1 :
Boleh membeli produk Shaklee pada HARGA AHLI berbanding harga retail. Penjimatan harga 20% berbanding harga retail untuk bukan ahli. 

@ Faedah ahli shaklee 2 :
Dapat BONUS TUNAI (Jualan) hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.:D .. Bagi yang serius nak berbisnes pula, bila anda mencapai tahap-tahap tertentu, anda juga layak mendapat Bonus-bonus lain (Percutian, Bonus Tunai Kereta) dan lain-lain insentif (kenaikan pangkat, kepimpinan).. sebenarnya ada pelbagai lagi insentif, yang hanya dapat diterangkan setelah mendaftar ahli. 


@ Faedah ahli shaklee 3 :
BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR (saya berani menjanjikan, bahawa kumpulan kami adalah terbaik, malahan bimbingan kepada ahli adalah berterusan) - dengan syarat anda juga mahu dibimbing sehingga berjaya.


@ Faedah ahli shaklee 4 :
ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.


@ Faedah ahli shaklee 5 :
Anda yang register dengan saya, akan dimasukkan ke dalam sebuah secret group di Facebook. Dalam group ini, setiap ahli kumpulan akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Setiap hari akan ada tip dan info terkini untuk anda pelajari. Di sini juga, terdapat testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam Shaklee. 

@ Faedah ahli shaklee 6 :
Setiap ahli kumpulan akan dibantu dan dibimbing. Boleh kata, semua ahli kumpulan akan membantu untuk memastikan kejayaan ahli-ahli secara bersama.. Di situ, boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini. 


@ Faedah ahli shaklee 7 : 
Group kita juga sangat menekankan amalan kerohanian / pendekatan dengan tuhan. Jika nak berjaya, kita perlu berubah dan mendekatkan diri dengan ALLAH. InsyaAllah. pastinya kita terpaksa menjadi berjaya dan kaya.

@ Faedah ahli shaklee 8 :
Kami tidak sama sekali memaksa orang untuk membuat pembelian. tetapi anda akan diajar dengan teknik jemput-jemput & panggil-panggil yang mana pelanggan yang sendiri akan mencari anda. Konsep menjual dari rumah ke rumah juga kami tidak galakkan.. 

@ Faedah ahli shaklee 9 : 
Keahlian dan perniagaan Shaklee adalah MLM yang menepati kehendak Syariah termasuk produknya yang dijual di Malaysia adalah berstatus Halal yang diiktiraf oleh badan Halal Malaysia.

sekiranya anda berminat nak jana pendapatan bersama team asma or apa-apa pertanyaan boleh segera pm ye
www.wasap.my/60199426177





Tiada ulasan:

Catat Ulasan