Sebelum saya share cerita GEMBIRA testimonial pengguna Shaklee yang berjaya kuruskan badan mereka, saya suka untuk ceritakan terlebih dahulu peranan yang dimainkan oleh suplemen-suplemen Shaklee dalam proses menguruskan badan anda. Saya rasa ini penting untuk membina keyakinan anda semasa menggunakan produk Shaklee. 

Kalau anda tidak yakin, saya bimbang isyarat yang dihantar oleh otak anda yang tidak yakin itu akan mengganggu keberkesanan produk ini...fikirkan yang anda mendapat tubuh badan yang diinginkan..wahh~

Ada tiga proses untuk kurus:
     a) Pecah dan Bakar lemak (Lecithin ATAU Omega Guard)
     b) Buang toksin (Alfalfa ATAU Herb-Lax)
     c) Bina otot (ESP ATAU Cinch)

Dalam setiap proses ini, ada dua pilihan suplemen yang boleh diambil, bergantung kepada kesesuaian anda. Rujuk rajah di bawah ye..


apa beza antara ketiga2 konsep ni..meh saya terangkan serba sedikit..kenapa anda mengalami perubahan yang berbeza sebab nya:

Pertamanya, badan kita semua tidak sama. Saya bukan maksudkan pada saiz badan anda ye. Maksud saya, kadar toleransi badan pada suplemen yang dicadangkan. Contohnya, ada orang yang alergik pada soya, maka tak bolehlah makan ESP. So bolehlah cuba cadangan set yang lain...gitew~..jelas x?

Keduanya, bajet anda juga ye.  Ada suplemen yang lebih mahal sedikit daripada yang lain. Apa yang perlu anda tahu ialah suplemen yang anda makan ini bukan semata-mata untuk kurus. Ada pelbagai fungsi lain. Contohnya, Omega Guard bukan hanya berperanan membakar lemak, tetapi kandungannya yang kaya Omega-3 sangat baik untuk perkembangan minda. Boleh jadi kurus DAN bijak.


TESTIMONIAL PENGGUNA BERPUAS HATI
Testimoni mereka yang berjaya  berjaya menjadi kurus dengan menggunakan produk-produk Shaklee yang berbeza. Ingat lagi apa yang saya katakan di atas? Saya ulang semula ye.. Setiap orang mempunyai bajet berbeza, kesesuaian yang berlainan, dan kehendak yang berbeza. Contohnya, wanita menyusu akan memilih ESP sebab nak tambah susu DAN nak kurus semula sepertimana badan sebelum mengandung.


SET KURUS BAJET: Alfalfa + Lecithin
Kalau anda benar-benar nak bajet, boleh cuba Alfalfa + Lecithin. Kalau retail price lebih kurang dalam RM100 sahaja. Untuk kegunaan 2 hingga 3 bulan atau lebih, bergantung kepada penggunaan masing-masing. Satu botol Alfalfa saiz kecil mengandungi 330 pil tablet manakala Lecithin mengandungi 180 kapsul.


set kurus shaklee
3 Peringkat Fungsi Set Kurus

BAKAR—>BUANG—-> BINA 

BAKAR
Lemak perlu dibakar terlebih dahulu di dalam badan. Lecitin dan Omega adalah berfungsi untuk membakar lemak. Perbezaan lecithin dengan Omega, lecithin shaklee adalah berasaskan soya manakala Omega berasaskan minyak ikan. Dari segi kadar pembakaran, omega lagi kuat untuk membakar lemak-lemak.
BUANG
Setelah lemak dibakar, lemak tersebut perlu diangkut daripada organ-organ tubuh badan dan dikumuhkan. Maka alfalfa dan Herbalax diperlukan untuk mengangkut badan toksin ini. Alfalfa adalah untuk angkut toksin dari seluruh badan manakala herbalax adalah berfungsi untuk detox di perut dan usus.
BINA
Untuk memastikan otot yang telah terbakar lemak-lemak, otot tersebut perlu dibina semua untuk tidak mengeleber. ESP dan cinch diperlukan pada tahap ini. Cinch juga berfungsi untuk meningkatkan metabolisme otot badan.
Jika Pengambilan ini betul berat boleh dikurangkan dengan segera dan selamat.

TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE YANG DAPAT MENURUNKAN BERAT BADAN SECARA SIHAT

set kurus saya makan dan turun berat..1bulan lebih seluar dah longgar dan hingga kini badan tidak naik2 dengan set kurus menten shaklee ni..

Lecithin untuk kawal kolestrol..meh ramai2 ikhtiar kawal kolestrol..sebelum penyakit berbahaya menyerang anda

Dulu boroi sekarang kempis..rugi tak cuba lecithin shaklee

buang kerak , kotoran dalam usus yang dah berpuluh tahun terperap dalam tubuh badan kita..patut la perut buncit macam orang mengandung..best herb lax ni..sebulan berat badan turun 5kg..HEBAT

badan makin mengecik, baju seluar kain makin longgar lepas pekena lecithin shaklee

saya makan lecithin seriusly berat badan turun dengan cepat, badan rasa ringan, berat pun maintain pada  berat ideal dan tak mengganggu langsung susu badan saya..lecithin shaklee terbaik la.

saya hamil makan omega dengan lecithin..berat tak naik mendadak..tiada diabetis seperti kehamilan sebelum2 ni..omega saya berebut dengan anak2

makan lecithin perut kempis..paling suka berat badan maintain

orang berminat dengan set kurus shaklee..dan dapat konsultasi terbaik agar dapat berat yang diidamkan..

mula kenal dengan lecithin..konsisten makan hari2..konsisten akan mendatangkan hasil yang tak disangka2

makanan minda..terbaik untuk anak2 yang exam dan sape2 nak menguatkan ingatan dan kecerdasan.



makan lecithin dan herblax boleh kurus lagi cepat..2 bulan 10 kg turun..wah banyak tu..jeles dengan testimoni ni ..jangan segan2 wasap akak ye..akak boleh bantu awak dapat berat idaman anda..

ambil 6 biji sehari lagi cepat turun berat..kesan sangat ketara..alhamdulillah..teruskan konsisten

jangan lupa 6 biji sebelum makan agar lecithin dapat sedia menerima makanan baru yang kita akan makan.

cuba dulu baru tahu..memang best lecithin ni...lega perut..

orang menyusu pun boleh ambil lecithin untuk turun berat dan mengelakkan pembengkakan susu ibu

turun 4 kg..cirit birit tak da langsung..macam best je detox dengan lecithin ni..memang best pun awak..

malam ambil lecithin..pagi harus la berlari2 ke toilet tapi memang terbaik..perut rasa lega..pecah lemak..

amal 6 biji pagi...boleh lost 5kg..dengan ilmu ye..meh saya bantu anda dengan ilmu kurus saya..

senang nak membuang..tak payah tunggu sampai seminggu baru nak membuang...nanti masalah kesihatan lebih parah akan datang..sekarang ni badan rasa ringan je..

Banyaknya testimoni akak kongsi ni..jangan lupa hadam sampai lebam ye..berminat boleh pm akak..guideline setaraf pakar nutrisi tau..10 bintang akak layan awak..servis tip top..

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:




♥ sms/whatsApp: 0199426177

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti