Isnin, 23 Mei 2016

BAHAYA "PARABEN" DALAM PRODUK PENJAGAAN WAJAH BOLEH MENYEBABKAN KANSER PAYUDARA



Saya sangat sangat terkejut apabila mengetahui bahawa kebanyakan alat kosmetik mempunyai paraben. Paraben ini ialah bahan kimia pengawet buatan manusia yang selalunya digunakan untuk pembuatan losen dan produk kosmetik. Contohnya seperti pencuci muka, pelembab muka, syampu dan alat solek. Paraben bertindak sebagai pengawet di dalam produk-produk ini supaya tahan bertahun-tahun.



Cuba anda belek sebentar barang-barang yang saya sebutkan diatas. Ada tak kandungannya mengandungi paraben? Paraben yang biasa digunakan ialah methylparaben,ethylparaben, propylparaben dan butylparaben.




APAKAH RISIKO PARABEN?



Antara risiko utama paraben ialah ia boleh menyebabkan kanser. Selain itu, kepada anak-anak yang didedahkan dengan paraben sejak kecil, ia mungkin akan cepat mencapai akil baligh sebelum waktunya. Untuk kaum wanita pula, kosmetik yang ada paraben ni boleh menyebabkan kulit anda cepat berkedut dan merosakkan kulit wajah anda sendiri


Seelok-eloknya bertukarlah kepada produk yang bebas daripada paraben. Pilihan saya ialah produk SHAKLEE. Saya dah tengok semua kandungan produk Shaklee, tiada yang mengandungi paraben.





Krim serbaguna HERBAL BLEND Shaklee tidak mempunyai paraben






Kandungan di dalam pencuci muka NUTRIWHITE Shaklee tidak mengandungi paraben



Oleh itu bertindaklah sekarang dengan menghindari segala produk yang mengandungi paraben jika anda tidak mahu mendapat kanser di usia muda. Orang yang berjaya ialah orang yang cepat menghidu masalah yang ada dan bertindak segera menjauhi perkara yang bermasalah itu.



Jika anda berminat untuk mencuba produk-produk Shaklee yang bebas paraben ini, boleh hubungi saya sekarang. Saya akan pastikan anda tidak rimas dengan produk Shaklee dan konsultasi saya adalah percuma seumur hidup.

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177
COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan