Isnin, 22 Februari 2016

BUAH PINGGANG BEBAS DIALISIS DENGAN VIVIX SHAKLEE


Buah pinggang bocor, buah pinggang rosak...bila melibatkan buah pinggang yang bermasalah, tentu sesuatu yang amat merisaukan. Apatah lagi kalau pengakhirannya dengan dialisis. Banyak kes melibatkan buah pinggang berlaku di kalangan rakyat Malaysia. Ada yang punca awalnya kerana diabetes. Ada yang kerana terlalu lama mengambil pain killer disebabkan migrain dan banyak lagi faktor lain. Untuk kes penapisan buah pinggang bocor pula, protin keluar dari air kencing kerana gagal ditapis oleh buah pinggang.

Menurut artikel yang dikongsi oleh Dr Zubaidi, sakit yang melibatkan kerosakan buah pinggang ni hadir secara senyap. Kehadirannya tidak dirasai tapi kesannya hanya muncul bila sudah mencapai tahap serius.

Takde siapa yang mahu sampai ke tahap serius kan? Apa lagi bila tiba2 terus kena dialisis.
Jadi sebolehnya nak elak. Bagi yang dah terpaksa menjalani dialisis, bagaimana pula?
Teruskan membaca sebab saya akan kongsi cerita-cerita dari pengalaman ibu mertua saya dan customer saya sendiri.

Bagaimana nak tahu seseorang tu mempunyai masalah dengan buah pinggang?
Boleh semak tanda2 di bawah
  • Ketidakselesaan atau rasa terbakar ketika membuang air kecil.
  • Darah keluar bersama-sama air kencing.
  • Perubahan pada kekerapan membuang air kecil.
  • Sakit belakang.
  • Kerap buang air kecil, terutama pada tengah malam.
  • Bengkak pada pergelangan kaki.
  • Sembap pada keliling mata yang berlarutan, terutama pada sebelah pagi.
  • Kencing berbuih 
Setiap penyakit ada penawarnya. Tidak salah untuk mencuba jika hasilnya boleh menyelamatkan lebih banyak duit poket, masa dan tenaga dan yang penting boleh hidup sihat bersama keluarga tersayang.
Yang penting usaha. Kesihatan tak ada galang gantinya. 

Istimewa pembelian 2 botol VIVIX bulan ini dengan keahlian, anda bakal menikmati 
  • PERCUMA keahlian 
  • PERCUMA penghantaran 
  • CASH BACK RM36
  • Discount pembelian 5%
Setiap pembelian akan disertakan dengan consultation dari saya. Namun saya mintak maaf, saya tidak bertanggungjawab untuk consultation mereka yang bukan pelanggan saya. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. InshaAllah saya bantu berdasarkan pengalaman mempunyai pelanggan yang menghidap masalah buah pinggang.

JOM BACA TESTIMONI BUAH PINGGANG BEBAS DIALISIS



Buah pinggang sudah sembuh

batu karang berkurang

gula turun dari 17 ke 7.8

kencing berdarah kembali jertih



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



♥ sms/whatsApp: 0199426177



COD:PULAU PERHENTIAN,BESUT TERENGGANU &UKM Bangi, Selangor serta pengeposan ke seluruh MALAYSIA


Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM79.50 dan RM90.10 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan